miercuri, 1 decembrie 2010

Vant de sentimente neintelese....intrebari...

Ma innebunesti!!!!! Nu mai suport , nu mai stiu ce simt, te vreau, te urasc, mi-e dor de tine, ma enervezi....
 Cert e ca in fiecare zi deabea astept sa te vad, seara stau ca o statuie privind inmarmurita coltul din dreapta al monitorului si cand intri pe Messenger, inima imi face tumbe si fluturii o iau razna in mine.
Te joci cu mine, ma joc cu tine... de ce ma invingi in propriul joc? De ce ma doare fiecare vorba indiferenta pe care mi-o spui? Nu trebuia sa fie asa, trebuia sa castig! Eu intotdeauna castig!
 Nu inteleg cum din cuvintele " Nu il suport , e un ingamfat, prea increzut", am ajuns la cuvintele " Ma enerveaza, iar nu ma baga in seama, il urasc dar il doresc, de ce nu pot sa ii zic nu!?!?!?!?"
  Dar am eu o vorba, Eu intotdeauna reusesc ce imi propun si ai grija "DIVULE" ca nu va ramane totul cum doresti tu.



                         TE URASC DAR TE DORESC?!!?
                  !??!?!?cine imi poate explica si mie cum functioneaza sentimentele astea?!?!?!?

                                                                                                              P.S -> pt se stie el cine iar daca nu e un bou!!!!!!!=))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu