luni, 29 noiembrie 2010

ca oricare......NICIODATA!!!!

         Stau si fac ordine in dulapul cu pantofi. Da, am un dulap numai cu pantofi .....si amintiri.
        Fiecare pereche are amintirile ei si fiecare este speciala.
Am multe amintiri... si acum stau si imi vin in minte precum valurile marii asta vara.
          Off ce dor imi este!
         Ma uit la unii negri, simpli, clasici si imi amintesc de primul sarut, clasa a 8-a la banchet. Cat te-am iubit, dar m-ai calcat in picioare cum am calcat eu cu ei nenumaratele tigari pe care le-am fumat amandoi in noaptea aia.
         Altii sunt mai noi, tot negrii, inalti si plini de lacrimi. Cu ei eram cand m-ai sarutat TU prima oara, cu ei eram cand tanjeam dupa buzele tale si plangeam pe o banca in frig ca nici nu ma bagi in seama. Ca am ajuns ca oricare.
         Cizmele, toate perechile imi aduc aminte de tine.....de saruturi si de noi. De acea zi in care tu m-ai facut sa cad rau, in acea zi in care mi-am dat seama ca te vreau dor pentru mine. Dar, tot ca oricare am ramas.
          Nu! Gata! Niciodata!
 EU nu sunt ca oricare , tu esti! Tu nu stii cand pierzi si ce.....dar totusi hai sa ne jucam in continuare !
Doar eu sunt dependenta de tine!Si nimic nu va schimba asta!
Daaaaa si celelalte perechi? alte vise destramate de ipocrizia voastra !
Cine va credeti!?
 Ca oricre, EU? NICIODATA!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu