miercuri, 3 noiembrie 2010

stare...un joc!

Stare? De rau sau de bine??? Nici eu nu mai stiu
 Vreau sa stiu din nou ce vreau
Acum ma pierd in decizii,
Ma pierd in amintiri,
In ochii tai,
Nu stiu ce vad la tine....esti manipulator, increzut, enervant, sacaitor
Imi vine sa te bat sa urlu la tine dar...
Intr-un fel m-ai captivat...
Vreau ceva de la tine...ceva ce numai tu imi poti da...
Hai sa iti fac jocul....sa cad in propria-mi plasa,
Stiu la ce se va ajunge si....sunt dispusa sa ma pierd
Sa imi pierd calea pentru a-ti simti trupul ,
Chiar daca pentru o ora, sau mai mult.
Voi fi a ta...ca o jucarie, o marioneta
Dar ai grija
Eu jucam jocul asta dinainte sa afli tu de pasiune
Ma joc de mult timp. Ai grija, te fac dar....nu iti vei da seama:)....

Dar totusi......hai sa ne jucam!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu