joi, 21 octombrie 2010

Ce e iubirea?Pentru unii poate nu inseamna nimic , pentru altii inseamna totul. Un lucru insa este sigur, iubirea nu are varsta si nici explicatie, ea vine pe nepregatite si te cuprinde in mrejele ei, iar atunci te simti cel mai fericit , caci iubirea iti da viata si putere sa traiesti. mda sigur....


Sa fim sinceri de cate ori nu am auzit fraze de genul?
Da e adevarat sentimentul este placut, uneori chiar euforic dar, sa fie cu adevarat iubire, dragoste???
Eu  nu cred, iubirea, cand eram eu mica, se zicea ca e pentru toata viata. Acum mai multe divorturi decat casnicii si mai multe despartiri decat cuplari. Am sau nu dreptate? Nu zic ca nu mai exista exceptii dar sunt rare.
Sa o luam asa, un baiat in floarea varstei NICIODATA nu se va satura numai cu o singura fata, oricat de devotata sau frumoasa ar fi ea.
Nu zic ca toti calca stramb dar, toti se mai uita dupa una alta. Nu, nu e un repros ca si noi facem la fel. Nu zic ca fetele nu gresesc sau ceva, nu Doamne ca doar si eu si multe altele au calcat stramb.

In opinia mea dragostea adevarata e rara. In mare parte este confundata cu pasiunea, dorinta, si uneori chiar obsesia.
Da cred ca poti deveni obsedat de cineva , mai ales cand nu iti iese cum vrei sau nu primesti atentia dorita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu