joi, 21 octombrie 2010

Ce se intampla????.....

Nu mai inteleg nimic.
Totul e ciudat ,
Totul e diferit,
Sau e la fel?
Stau si astept un semn, o sclipire, ceva de la tine si tremur toata ,
M-ai fascinat, ma innebunesti,
Imi joci propriul joc si eu ma las invinsa,
Sau chiar ma invingi?
Cand te vad inima o ia la goana, mi-e frica sa nu imi sara din piept ca sa ajunga la tine.
Nu mai vreau sa-mi dau inima, dar acum imi e teama ca o sa o pierd, ca o iei cu forta,
Si  nici nu prea vreu sa te opresc.
De ce?
E simplu , TE VREAU!
Nu stiu mai exact ce vreau de la tine, incredere nu voi putea avea vreodata dar.....stiu doar ca te vreau!
Stinge-mi setea de tine, lasa-ma sa respir si cand nu esti aici, ia-ma , foloseste-ma , fa ce vrei din mine
Eu nu te voi opri, pentru ca nu vreau!
Hai sa schimbam lumea!
Hai sa fim rebeli!
Sa facem ce vrem , oriunde , noi!
Hai cu mine, lasa-ma sa te indrum si hai sa ne pierdem in cearceafurile sangerii din matase
Facem ce vrem noi, nimeni nu ne poate zice NU!
Hai sa fim doar noi, sa ne lasam purtati de dorinta
Sa ne imbatam cu placere ,
Sa strigam placerea sa ne auda toti si nimeni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu