luni, 18 octombrie 2010

Dezamagire

Hai sa ne amintim cum era la inceput,
Ma tineai aproape, ma cautai,
Acum dupa ce ti-am dat ce ai vrut,
Gata nu mai exist,
Ma simt mandra ca eu am pus capat,
Vrei sa stii?
Da te-am inselat!
DE CE?
Pentru ca nu eram fericita, deja nu mai simteam ca e o relatie,
Am tinut la tine mult dar deja ma chinuiam sa fiu numai pentru tine,
Cand il vedeam pe EL mai des decat pe tine,
Tu disparusesi din viata mea,
Acum sunt fericita,
Singura si libera,
Imi pare rau daca nu am fost ceea ce vroiai,
Dar daca vrei femeie de casa,
Nu te mai uita la fete de varsta mea,
Da vroiam stabilitate, dar cand nu ne vedeam cu saptamanile si iti reprosam,
Tu radeai si imi ziceai ca sunt copil.
De azi gata!
Tu m-ai dezamagit sau poate ne-am dezamagit reciproc,
Tot ce stiu e ca nu mai vreau sa traiesc intr-un vis!

NU MAI IUBESC PE NIMENI, DOAR PE MINE!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu